Kup Bilet online

W trakcie podróży promem
Informacje dla pasażerów

W trakcie podróży promem

W czasie podróży promem pasażerom nie wolno przebywać w samochodzie ani na pokładzie samochodowym. Samochód winien być pozostawiony na biegu, mieć zaciągnięty hamulec ręczny, wyprostowane koła oraz być właściwie zamknięty przed dostępem osób trzecich.

Pasażer ma prawo do przewiezienia, bez dodatkowych opłat, bagażu kabinowego do 50 kg. Bagaż przekraczający ciężar 50 kg traktowany będzie jako ładunek i przewożony na podstawie umowy przewozu ładunku po opłaceniu frachtu, naliczanego wg obowiązującej na danej linii taryfy ładunkowej.

Na naszych promach pasażerowie mają możliwość wykupienia posiłków w restauracji (dania z karty menu) lub cafeterii - szybkie dania cafeteryjne.

Do dyspozycji pasażerów są pomieszczenia z fotelami lotniczymi, gdzie można spędzić podróż. Poza tym we wszelkich innych pomieszczeniach ogólnodostępnych które są przystosowane do uprzyjemnienia podróży promem - restauracje, puby, cafeteria , dyskoteka, sklepy itp.

Na promach: Mazovia, Cracovia, Nova Star i Wawel jest możliwość skorzystania z ogólnodostępnego Internetu podczas postoju oraz jest możliwość wykupienia dostępu do Internetu w trakcie rejsu. 

Ceny za towary w sklepach, czy usługi gastronomiczne na promach Polferries wyrażone są w PLN (polski złoty).
Płatności można dokonywać także w EUR (euro).
Reszta wydawana jest tylko w PLN. 

Na promach Cracovia i Nova Star we wszystkich kabinach oraz na promie Mazovia w kabinach na pokładzie 7 są gniazdka na 230 V z możliwością podłączenia się z urządzeniem elektrycznymi typu suszarka, laptop. W kabinach na pokładzie 9 są gniazdka o parametrach 220V / 110V usytuowane w łazienkach (w lampach, wersja podłączenia polska i angielska), z możliwością podłączenia się tylko z golarką lub ładowarką.
Na promach m/v Balitivia i m/f Wawel jest w każdej kabinie możliwość podłączenia się z urządzeniami, ale o mniejszym amperażu typu golarka, ładowarka. Suszarki do włosów można podłączać tylko do gniazdek na korytarzach.

Istnieje możliwość skorzystania z pomocy przy wnoszeniu i znoszeniu bagażu dla osób niepełnosprawnych i starszych. Prosimy o zgłaszanie takiej potrzeby przy odprawie biletowej lub w recepcji promu.

Podczas podróży morskiej promami Wawel, Mazovia, Cracovia i Nova Star pasażerowie mają dostęp do sieci komórkowej poprzez system satelitarny obsługiwany przez operatora Telenor Maritime. 

Uwaga - brak „roamingu unijnego” na statku. Od czerwca 2017 na obszarze Unii Europejskiej zniesiono opłaty roamingowe. Jednakże ta opcja („roaming unijny”) nie jest dostępna na promach Polferries, ponieważ podróż odbywa się przez wody międzynarodowe. O koszcie roamingu decyduje Twój operator komórkowy i od niego należy się dowiadywać o ceny połączeń (np. na www lub poprzez SMS).
Aby uniknąć wysokich kosztów pobierania danych, należy wyłączyć roaming danych w urządzeniach mobilnych przed wejściem na statek.

Kontakt - Klienci Indywidualni i Grupowi

Infolinia pasażerska, informacje na temat ruchu promów
+48 22 230 2222
Infolinia turystyczna i grupowa
+48 22 230 2223

Infolinia pasażerska
pn-pt: 8:00-18:00
sob: 8:00-16:00
Informacja na temat ruchu promów
codziennie: 8:00-20:00
Infolinia turystyczna i grupowa
pn-pt: 9:00-17:00

W sprawach pilnych dot. dzisiejszego odejścia promu, po godzinach pracy infolinii, prosimy o kontakt mailowy: pax.swinoujscie@polferries.pl

Bilety pasażerskie
rezerwacje@polferries.pl
Oferta turystyczna i grupowa
wycieczki@polferries.pl