Kup Bilet online

Po podróży promem
Informacje dla pasażerów

Po podróży promem

Przewoźnik, jego przedstawicielstwa oraz załoga nie odpowiadają za zagubione rzeczy.  W przypadku zagubienia rzeczy w trakcie rejsu  promem POLFERRIES prosimy o zgłaszanie tego faktu na promie do recepcji. Po zakończeniu podróży należy zgłaszać zagubienie rzeczy do poniższych biur:

a) dla podróżujących na linii Gdańsk - Nynäshamn
Baza Promowa Polferries
ul. Mjr. Sucharskiego 70, 
80-601 Gdańsk
tel. +48 22 230 2222
e-mail: pax.gdansk@polferries.pl

b) dla podróżujących na linii Świnoujście - Ystad / Kopenhaga.
Biuro Obsługi Armatorskiej Polferries
ul. Dworcowa 1
72-606 Świnoujście
tel. +48 22 230 2222
e-mail: pax.swinoujscie@polferries.pl W zgłoszeniu należy podać następujące informacje:
1) imię, nazwisko, adres pocztowy, kontakt telefoniczny osoby zgłaszającej,
2) datę i relację podróży (ewentualnie numer kabiny), podczas której zagubiono przedmiot,
3) dokładnie opisać zagubiony przedmiot. Jeżeli rzecz się odnajdzie przewoźnik zawiadomi osobę zgłaszającą zagubienie o możliwości odbioru rzeczy osobiście bądź zostanie ona wysłana pocztą do właściciela na jego koszt. Przewoźnik zastrzega, iż w przypadku nieodebrania znalezionej rzeczy w ciągu 6 miesięcy, rzeczy znalezione zostaną przekazane organizacji charytatywnej wybranej przez przewoźnika albo zlikwidowane.

Fakturę Vat możemy wystawić po zrealizowaniu usługi. Faktury za usługi gastronomiczne wystawiane są w recepcji promu. Faktury za przejazd promem wystawiane są u Armatora, należy przesłać numer biletu oraz dane na kogo ma być wystawiona faktura  na adres e-mail: faktury@polferries.pl

Reklamacje dotyczące obsługi na promie należy kierować niezwłocznie do recepcji promu. W razie uszkodzenia ciała lub rozstroju zdrowia, pasażer ma prawo zgłosić swoje roszczenie wobec przewoźnika na piśmie w terminie nie później niż 15 dni od zejścia z promu. Pisma należy kierować do:
Polska Żegluga Bałtycka S.A.,
ul. Portowa 41,78-100 Kołobrzeg
e-mail: reklamacje@polferries.pl

Kontakt - Klienci Indywidualni i Grupowi

Infolinia pasażerska, informacje na temat ruchu promów
+48 22 230 2222
Infolinia turystyczna i grupowa
+48 22 230 2223

Infolinia pasażerska
pn-pt: 8:00-18:00
sob: 8:00-16:00
Informacja na temat ruchu promów
codziennie: 8:00-20:00
Infolinia turystyczna i grupowa
pn-pt: 9:00-17:00

W sprawach pilnych dot. dzisiejszego odejścia promu, po godzinach pracy infolinii, prosimy o kontakt mailowy: pax.swinoujscie@polferries.pl

Bilety pasażerskie
rezerwacje@polferries.pl
Oferta turystyczna i grupowa
wycieczki@polferries.pl